Témoignages de clients
|
Août 2017, Scarlino avec un Sun Odyssey 37
|
|
|
Juillet 2017, Lefkas avec un Elan 444 Impression
|
|
|
Janvier 2018, Le Marin avec un Lagoon 39
|
|
|
Septembre 2017, Sukosan avec un Cyclades 43.4
|
|
|
Juin 2017, Palermo avec un Dufour 382
|
|
|
Janvier 2018, Le Marin avec un Nautitech 441
|
La Société d'affrètement a répondu à cet avis
13.02.2018
Cette réponse représente l'opinion personnelle du représentant de la société d'affrètement et non de Marenauta.
|
|
|
|
Un maximum de choix
Plus de 19000 bateaux
Plus de 1000 destinations
|
|
Service clientèle
L'assistance est fournie avant et après vente
Assurance
|
|
Offres spéciales? Inscrivez-vous à notre newsletter!
However it is well stated in our offers that the boarding is at 6 pm and check in done the next morning.
That is because daylight is needed for the check (for example visual check of sails). And in the Caribbean it gets dark at 6 pm. So a technical briefing is only possible the next morning.
Maybe you expected an evening check in, like in the Mediterranean, where in summer it gets dark later and that is possible... However in Caribbean most flights arrive in the afternoon /evening which is usually too late for a check in on Saturday (during daylight) and the clients leave the boats on check out day only at 10 pm (not 8/9 am like its common in the Med)
Also night sailing is forbidden so they could have not left the same evening after 6pm boarding.