Témoignages de clients
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Août 2013, Punat avec un Elan 36
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Août 2012, Mallorca avec un Lagoon 420
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Mai 2013, Lavrion avec un Bavaria 50
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Août 2013, Murter avec un Bavaria 50
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Août 2013, Corfu avec un Cyclades 50.5
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Août 2013, Lefkas avec un Bavaria 46
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La Société d'affrètement a répondu à cet avis
19.12.2014
Cette réponse représente l'opinion personnelle du représentant de la société d'affrètement et non de Marenauta.
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Un maximum de choix
Plus de 19000 bateaux
Plus de 1000 destinations
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Service clientèle
L'assistance est fournie avant et après vente
Assurance
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The client was reprimanded for delivering the boat late on Saturday when he should have been back Friday evening and had to pay for a scratch on the rudder which he denied even though a divers report was given to him from the previous charter. The boat has 4star certification on Yachtbooker and good reviews from the charters before and after this client. If the windlass was defective the client would have informed us on the trip and we would have repaired it immediately. The same applies for the GPS. In fact no-one sails for 2 weeks on a charter yacht without GPS and windlass as he claims.
The reaction is probably due to the final charged on the card which is upsetting
Best regards
Laurence